Importanta programului

Brandul cultural ofera servcii si produse de calitate.

Factorii programului Sustin Brandul Cultural Romanesc

4. Nici un brand nu are puterea de a in cultura consumatorilor fara un produs ori serviciu serios. Desi experienta consumatorului fata de unui brand poate fi favorabila, este necesar ca insusi produsul respectiv sa fie convingator; de exemplu, compania Dacia a reusit, pe parcursul anilor, sa introduca in fabricatie noi modele; Nova, Logan, Stepway, Sandero, Duster toate acestea au fost nevoite sa treaca proba fidelitatii si acceptarii de catre marele public.

Brandul cultural trebuie sa fie sustinut de o infrastructura solida a brandurilor

Importanta campaniei sociale privind programul cultural

5. Infrastructura care inconjoara un produs ori serviciu este la fel de importanta ca acesta deoarece reprezinta insasi esenta care permite brandului sa se diferentieze si sa fie competitiv. Imaginea care inconjoara cele mai puternice branduri culturale include experienta, povestea de succes, comunitatea si infrastuctura care tine de consistenta acestora. Se poate considera ca tinta de comunicare a componentelor infrastructurii brandurilor a fost atinsa atunci cand companiile se mandresc cu faptul ca realoca o parte din venitul lor comunitatilor locale. In schimb, clientii considera ca achizitia lor are ( pe langa satisfacerea nevoilor lor) si un rol social, atunci cand din profit se doneaza sume de bani pentru campanii caritabile. Astfel, un brand devine ad literam un mecanism de transformari sociale, iar clientii percep o reflexie a lor in eforturile companiei respective.

Brandurile care au devenit parte a peisajului nostru cultural au imbratisat si intretinut relatiile cu clientii lor. Fie prin noroc ori prin studii de cercetare, aceste branduri ofera consumatorilor lor o abordare corecta a responsabilitatii sociale, a comunitatii, a experientei, a produselor si infrastructurii. Rezultatul nu poate fi supraevaluat deoarece brandurile au intrat si continua sa intre in cultura noastra, in vocabularul de zi cu zi. Povestea de succes a unei marci se perpetueaza si incepe sa apartina culturii si identitatii istorice a unui popor. Nu poti cumpara un astfel de tip de publicitate.