Importanta programului

Importanta programului “Sustin Brandul Cultural Romanesc”.

Prezentarea celor 5 factori ai programului

1. Brandul cultural recunoaste valorile din societate Putem aminti, de exemplu, inventiile Dr. Ana Aslan, contributiile sale la cresterea calitatii vietii si la incetinirea imbatranirii, care au avut ca rezultat aparitia brandului Gerovital si a unei noi discipline, geriatria. Astazi, brandul Gerovital este asimilat perceptiei de tinerete fara batranete, iar consumatori din intreaga lume sunt interesati de produsele comercializate sub acest nume.

Brandul cultural creaza un simt al comunitatii

Importanta programului cultural

2.Brandurile care ating simbolistica dpdv a statutului nu ofera doar servicii sau produse, ci contribuie la crearea unui simt al comunitatii. Aceste branduri iconice reflecta in mod direct anumite noutati si tendinte culturale, dar permit si accesul consumatorilor intr-un club al unor privilegiati, care se bucura de apartenenta la o elita, beneficiind insa si de avantajele conferite. Un astfel de exemplu este oferit de Clujana: clientii stiu ca incaltamintea pe care o vor purta este de calitate, din piele, durabila si confortabila, moderna si potrivita unui stil de viata contemporan. Desi, uneori, perceptia asupra produselor apartinand unui brand pot fi adevarate totdeauna, partial sau total ori se pot dovedi false, perceptia consumatorilor asupra brandului nu se dilueaza, insa.

Brandul cultural si experienta consumatorului

Sustin Brandul Cultural Romanesc

3. Brandingul cultural trece dincolo de experienta consumatorului in raport cu produsul respectiv. ONT Carpati a reusit sa ofera produse turistice de calitate, adresate tuturor claselor sociale, adaptate cerintelor clientilor sai. Experienta consumatorilor care folosesc serviciile ONT Carpati este una pozitiva, ei stiu ca se pot baza pe suport si asistenta specializata.