Descriere program Cultural

Denumire program: Sustin Brandul Cultural Romanesc.

Scop: Consolidarea si utilizarea cunostintelor de brand cultural in formarea unor deprinderi, comportamente si atitudini, importanta sprijinirii formelor de dialog intercultural in sistemul educational, dezvoltarea audientei, diversitatea culturala in contexte variate, educatie culturala.

Justificarea programului Sustin Brandul Cultural Romanesc

Brandurile care ajung la statutul de simboluri (devin deci iconice) in societatea consumerista opereaza la nivel cultural. Si, in plus, nu doar ca ele reflecta oamenii si epoca in care traiesc acestia, brandurile devin adevarate legende care ajuta la rezolvarea unor dispute sau contradictii sociale, sunt adevarate canale pentru exprimarea dorintelor si calmarea starilor de anxietate.

Sustin Brandul Cultural Romanesc este un program de sustinere, constientizare si promovare a brandului cultural romanesc. In actualul context de globalizare este important sa sprijinim valorile autentice autohtone, sa readucem in atentia publicului larg traditiile, obiceiurile si costumele, mestesugurile si folclorul, sa sensibilizam tanara generatie, mai interesata de produse si cultura importate, asupra a ceea ce ne defineste si ne diferentiaza, pe noi, ca popor.

Relevanta programului Sustin Brandul Cultural Romanesc

Educatia bazata pe cultura reprezinta un sistem educational care reflecta, valideaza si promoveaza valorile, perspectivele si traditiile acelei comunitati.
Cultura inseamna, totodata, traditiile populare, istoria, valorile nationale care alcatuiesc un tot unitar ce defineste si individualizeaza cultura unui popor si care contribuie la identitatea acestuia.

Cultura educationala inseamna modalitatile de cunoastere si orice forma de dobandire a acestor cunostinte.
Sustin Brandul Cultural Romanesc este un program de sustinere, constientizare si promovare a brandului cultural romanesc

Activitatile programului Sustin Brandul Cultural Romanesc

- brandul cultural romanesc si multiplele fatete si abordari ale acestuia;

- brandul antreprenorial reprezentat de branduri si afaceri de succes romanesti;

- educatie culturala;

- managementul brandului cultural;

-educarea limbajului specific ;

-activitate consolidare cunostinte/sesiuni interactive de intrebari.

.

Informatii generale program brand cultural

Aria tematica:

- Educatie culturala

- Patrimoniu cultural national


Locul desfasurarii programului cultural

ROMANIA


Grup tinta/beneficiari: tanara generatie, institutii culturale, ONG-uri, societatea civila. 1.Scop, obiective: implementarea conceptului de brand cultural. 2.Activitati: redescoperirea identitatii culturale, valorificarea traditiilor , zestrea traditiilor culturale , dialog intercultural – comunicare interculturala.